Przedsiębiorstwo Daiwa-Crmoran GmbH udziela na produkty gwarancji określonej w szczegółowych warunkach na kartach gwarancyjnych. Gwarancja rozpoczyna się od dnia zakupu produktu. Ujawnione w tym czasie wady materiałowe, konstrukcyjne lub produkcyjne towaru zostaną usunięte w ciągu 30 dni od daty otrzymania towary przez serwis lub dłużej jeśli części muszą być ściągane z zagranicy.
Udzielający gwarancji nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe z powodu nieprawidłowego użytkowania produktu, świadomego zniszczenia, bądź dokonywania samodzielnych napraw przez klienta.
Utrata gwarancji może nastąpić w wyniku samodzielnych napraw lub przeróbek produktu, dokonanych przez klienta.
W celu skorzystania z gwarancji, produkt należy dostarczyć do miejsca zakupu w oryginalnym opakowaniu, wraz z podpisaną przez sprzedającego kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
Zgłoszenie gwarancyjne i produkt jest przyjmowany w miejscu zakupu towaru.
Ta witryna korzysta z plików cookies zgodnie z obowiązującą polityką cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce.